onsdag 3 mars 2010

Jag saknar denna tid!


Hejsan:) Idag skiner solen i hela Värnamo och det är sååå underbart!!:D Har sovmorgon idag men gick till skolan ändån för att arbeta!:) tror ni att det blev något gjort? NÄÄ inte alls och det kunde man ju nästan lista ut i förväg he he;) Ska snart gå ner på lunch. I går hade jag tänkt att åka hem, men kände att jag behövde gå på dansen för att öva på showen som är om ca två veckor:S läskigt men väldigt roligt ska det bli!:) efter det så åkte vi vi´dare till ishallen för årsmöte och där bjöds det på smörgåstårta mums fillibaba hi hi:P När jag sedan skulle gå hemmåt så var det jättemörkt och klockan blev runt halv tio så ringde jag först mikaela men ingen svarade då ringde jag mamma o pappa men ingen svarade där heller det var läskigt men sedan ringde mikaela upp och jag kunde känna mig lite lugnare:) Iaf det jag iegntligen skulle säga var att jag saknar den tid då min familj åkte till turkiet i oktober. Det var så underbart och såå skönt att komma ifrån allt! I oktober 2010 åker jag, mamma och min bror till thailand, det kommer bli såå roligt och såå skönt att fårkomma till värmen, jag längtar sååå mkt!! Ha en fortsatt bra och solig dag kram er tilda<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar