tisdag 23 mars 2010

Trött, tröttare, tröttast...

Go kväll:) Vid det här laget borde jag ligga i min säng o sova, för det är ganska sent o jag är jättetrött, men fastnade här vid datorn så ska strax gosa ner mig i sängen:) Imon fyller pappa år! Jag åker dessutom hem imon:) På torsdag bluir det förmodligen lite myspys med tjejerna på konståkningen på kvällen hemma hos mig:) längtar! var längesedan vi hittade på något tillsammans allihopa:) Idag har jag varit hala dagen på Expo, hade en kund på eftermiddagen också hjälpte jag sofia med en kund, trots att jag inte hade så mkt kunder idag så har dagen rullat på hyffsat bra ändå:) Imon har jag sovmorron, så skönt ska det bli, men fia kommer vid nio-tiden imon o då ska jag ta tag i lite plugg:) För övrigt hittar jag inte min plånbok:( vet inte alls vart den är:S men ska fortsätta letandet och se omden kommer fram:) sov gott o dröm sötadrömar kram er tilda<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar