torsdag 4 mars 2010

Fridaaay

Hej svejs o go morron=) Hoppas att ni mår bra, jag mår toppen förutom den förbaskade förkylningen som aldrig vill försvinna:S Just nu sitter jag i skolan och väntar på att vi ska börja:) Idag ska jag ju till synundersökningen och se om jag behöver glasögon:O jag tror inte det men måste titta iaf:) Ikväll blir det träning och det ska bli roligt och jag är taggad för tävling i Halmstad som är nästa helg och då missar jag Kajsas tjejkväll:( bläääää!
åååh vad jag längtar efter sommaren! jag tror inte jag är så ensam om det därför bjuder jag på en bild på mig o mamma från Turkiet i oktober förra året:) Saknar den tiden guu vad underbart det va! men nu kan jag se ifram emot thailand som blir i oktober i år:D Just nu får jag nöja mig med den sol som finns utanför och den är rätt härlig med, då vet man att våren är på G iaf:) Ha en bra fredag
kram er tilda<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar