lördag 6 mars 2010

Solsken...


Hej:) Idag är det lördag och solen skiner såå underbart!..jag och mamma tog en sväng in till stan för att köpa födelsedagspresent till min syster som fyller 26 år på tisdag:) Nu sitter jag här och ska försöka plugga lite, jag måste verkligen ta tag i mina studier lite nu, min gamla latmask!!!! Sitter och lyssnar på lite melodifestivalslåtar från 2010, det är ju melodifestivalen ikväll så då får man väll sitta framför tv:n och titta lite:) Nästa vecka är final och då skulle jag gått på tjejmiddag hos min vän Kajsa, men det sket sig ju för att jag fick reda på att jag kommit med till en tävling i Halmstad:( tävling är alltid roligt, men jag blev lite besviken faktiskt:S Så är det iblan:) Det luktar mat ifrån köket mums, börjar känna mig lite hungrig nu:P hoppas att ni får en bra lördag kram tilda:)<3

2 kommentarer:

  1. Vad tråkigt när allt roligt ska inträffa på samma gång : ( Men vi är glada för då kanske vi får komma och titta på dig när du tävlar. Ni vet att ni har övernattning och mat här om ni vill. Kalle hälsar att ni ska ta med Pappa Tomas oxå.... Ha det bra i solen! Kram Karin

    SvaraRadera
  2. ja men det blir kul o träffa er:D klart ni ska komma o titta:) jag måste ju ha min fina hejaklack på plats ju:) tack snäla karin! jag ska hölsa pappa det:) ha det bra i solen ni oxå kram tilda<3

    SvaraRadera