torsdag 11 mars 2010

Camp Fire UF...






Go kväll på er alla:) sitter just nu hemma hos min vän Sophia i hennes lägenhet och ska sova hos henne:) mysigt värre! Idag har jag haft egen hårvår:) jag färgade mitt egna korta hår till ganska mörkbrunt så att det passar med mitt löshår som jag även satte i idag, det är clips så man kan ju ta av det och på när man vill och det är smidigt! Efter skolan tog jag en trip in till satn tillsammans med jojo och anna, vi gick lite i affärer och sedan tog vi alla tre en fika på Café Snipen gott, gott!! Och gissa vad jag tog? jag tog en STOOOR chokladmjölk med grädde hi hi onyttigt men hur gott som helst;P Imon är det sen träning och showträning dessutom, premiär nästa helg :O lite läskigt men jätteroligt ska det bli! I helgen åker jag till Halmstad för tävling och den sista med sedan blir det knapt någon mer is för denna säsong:( men ganska skönt för då kan man få bli lite sugen på att få åka med skrillerna igen till somman och fokusera på konditionen istället vilket verkligen behövs!!!!:)Tänkte slänga in lite bilder från en fotografering för vårt UF-företag med skolan som jag, fia, mikkan och sofia har tillsammans:) Ett matredskap med alla bestick iett, kniv, sked och gaffel i plast, perfekt till utflykten, matlådan, bussresan, barnmaten eller till något annat:) ha det bra så länge kram kram

2 kommentarer:

  1. härliga bilder!!

    lycka till med de små verktygen..jag får nog köpa ett par stycken.de verkar fiffiga att ha med i väskan..

    kram mamma

    SvaraRadera
  2. Det tycker jag absolut att du ska göra mamma;)puss

    SvaraRadera