torsdag 4 mars 2010

MAMMI


Ett litet collage på min fina mamma:) Du är BÄST!<3
Idag har jag inte gjort så mkt i skolan eller det har ingen för vi diskuterade med hjälp av ett arbete som vi jobbade med förra veckan, så vi har bara pratat och diskuterat idag:) Klippt skägg på våra herrdockor med :D. På eftermiddagsrasten drog jag mig in en sväng till stan för att beställa synundersökning för körkortstillstån:) Jag hade fått göra den på direkten om jag hade kunnat men man behövde legitimation, så det får bli imon istället:) Nu sitter jag här hemma igen för att jag behövde också ha med mig ett papper som låg här hemma och det är alltid lika skönt att komma hem, tänk att man kan vara så hemmasjuk:O Imon blir det skola igen och svenska och estetisk verksamhet:). Ikväll blir det bara till att ta det lungt och öva lite på permanentprovet (teoretiskt) som är nästa vecka:S och jag ska ju ALLTID!! vara sist med allt:( Fast jag får faktiskt skylla mig själv!!! jobbigt:S Mamma målar för övrigt våra möbler på övervåningen vita, inte alla men i hallen och det luktar så skarp målarfärg, men fint blir det:) imon blir det träning jippe:D:D, äntligen! känns som det var längesedan nu, men har ju bara missat igår he he
ha det bra så länge kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar