torsdag 4 mars 2010

Home sweet home...


Hesan:) Sitter för tillfället i salongen på skolan och har rast:) Har varit nere och köpt mig en dryckjoggi och en macka:) Inatt har jag sovit hemma och det var mysigt! Blir nog att åka hem idag med för att bla. hämta ett pappaer som jag ska ha med mig imon för att få göra synunderökning som jag ska beställa idag och jag hoppas dem har tid redan imon:) För övrigt händer det inte så mkt idag:( men det är ganska skönt det med, var längesedan jag la in en dagens så det kanske blir framåt kvällen:) Liam ligger hemma och har magsjuka den lille stackaren, hoppas bara på att alla andra slipper!:) Uch inte roligt:S men imon är han nog på benen igen och springer om inte redan idag he he skulle inte förvåna mig:) Blev ingen träning för mig igår inte:( stannade kvar i skolan till 18.00 för ett projektarbete bläää, men nu är det snart klart så det känns bra. Ha en fortsatt bra dag kram tilda<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar