söndag 14 mars 2010

Competition...



Anna:)

Hej:D Har varit hela helgen i Halmstad på säsongens sita tävling för mig:) gick ingen vidare för mig igår och låg näst sist av 7 st. Men idag var jag på hugget och ville hoppa upp några placeringar. Isen har varit jättehård och det har varit svårt att få grepp i isen, jag knöt skrillerna för hårt precis innan jga skulle åka så det kändes alldeles ostadigt och stappligt:S men jag lyckade knipa åt mig en bronsmedalj iaf så med omständigheterna så är jag faktiskt nöjd trots halvdana program, så är det ibland nu ska allt fokus läggas på skola och framförallt på showen som är helgen som kommer:D Alla fyra tjejer jag, anna, jojo och linnea kämpade på bra och vi har haft en mysig helg tillsammans tycker jag! Tack till världens bästa mamma som alltid följer med mig på tävlingar som stöd:)<3 Imon är det skola igen och vi har it-vecka får se vad denna vecka leder till:) det återstår o se hi hi;) puss på er alla
//tilda<3

2 kommentarer:

  1. Härligt, GRATTIS!! En tredjeplats är ju bra!! Blev ju prispallen.Synd att vi inte kunde komma och titta....Men vi tänkte mycket på dig härhemma. Ha en bra vecka i skolan! Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Tack karin!:D jo jag är nöjd faktiskt! aa det var lite synd, men jag hoppas att ni höll tummarna, det verkade så eftersom att det gick ganska bra tillslut!:) ni är så gulliga!:D sakanr er jättemkt!<3 ha en bra vecka ni med massor med kramar tilda<3<3<3

    SvaraRadera