måndag 31 augusti 2009

EFTER:


FÖRE:

hallå hallå alla! Idag har varit en helt okej dag. Ganska roligt faktiskt! Började med att lyssna på en UF-lektion som var både intressant och lite smått klurigt. Handlar ju om eget företagande och det är såå mkt man ska tänka på egentligen. Jag och tre tjejer ska sammarbeta ihop, men vi har inte kommit på någon id´e än..men det kommer så småningom. Sedan på eftermiddagen var det dags för egen hårvård..färga och klippahåret eller helt enkelt bara exprimentera lite..mkt skojigt! Tänkte lägga in lite före och efter bilder på mig..hur jag blev. Jag personligen blev jättenöjd och min frisör Sophia också så det kändes bra. Det värsta var att jag nästa n blev lite sen till träningen aja baja matilda hi hi men jag hann utan att hinna stoppa i mig något litet mellanmål, det var lite tufft men det gick:) Hoppas att er dag varit bra vi ses många kramar matilda<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar