fredag 14 augusti 2009

Ja hopp! då var man hemma efter ännu några dagar på Öland. Denna gång blev det med mammsen och morföräldrarna:) Var mycket mysigt. Vi åkte dit för att enbart vila oss eller igentligen för mammas skull. Hon har jobbat nästan hela sommaren så då fick hon det som en liten födelsedagspresent av sin mamma o pappa. Vi har solat, gått inne i Borgholm och ätit god mat;P Idag på hemvägen stannade vi till i Kalmar där vi unnade oss en liten shoppingrunda..var trevligt, även där blev det en mumsig matbit;P Blev en o annan kläda för min del. Kanske att det kan komma upp lite bilder på dagens inköp;P Sedan skulle jag gärna vilja visa den fina ringen som mamma fck på sin födelsedag även de fina skorna som jag o Amanda köpte till henne hon blev jätteglad och verkade nöjd med dagen. God tårta och smaskiga bullar hade mormor min bakat vilket var ett stort plus på dagen hi hi. Imon är det träning som gäller för mig. Ska till Värnamo på ett litet helgläger:) jippie! ska bli kul att träffa alla nu igen ;P Ja snart börgar dessutom skolan men det blir också kul måste jag säga! att träffa alla vänner som man varit i från nu ett tag så det blir roligt faktiskt!:) Jag börgar nu på Torsdag så det är inte alls långt kvar:( :) Ha det bra kompisar kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar