fredag 21 augusti 2009

Ja hopp..då var det skola igen! Helt okej måste jag säga..alltid lika roligt o träffa alla igen!!;P Spännande o börja år två, känner sig inte lika liten längre:) Och alla är sig lika, de e sjönt till och med jag är samma gamla tilda som är en Rosa fantast(färgen);P Nu sitter jag här i skolan och ska snart sluta för dagen vilket blir sjönt! Ikväll är det träningsdags och sedan hämtar mamma mig i ishallen o då är det helg:) jippiee..jag tror dem flesta tycker det ska bli sjönt, det är mkt man ska ta in i huvudet nu efter hela sommaren mkt info:) Så i helgen ska jag bara va och ha det göltt och va med mina gosingar Liam o Noah med min tvilling Amanda o mammsen som jag tycker väldigt mkt om!! Ha nu en jättehärlig helg så ses vi snart igen massor med goa kramar från er Tilda<3

1 kommentar:

  1. Så fint du har fått på din blogg!!! Jag har något litet till dig på min blogg....Kram Karin

    SvaraRadera