lördag 8 augusti 2009

Hejsan Svejsan! Denna dag har jag bara tillbringat tillsammans med Liam och Noah, två små busfrön. Jag och mamma har haft dem idag eftersom deras föräldrar och morbror Joakim åkt på konsert med Magnus Uggla o andra bra artister i Karlshamn nere i Blekinge.

Vi började med att springa runt lite i trädgården i det härliga sommarvädret, hoppade bla studsmatta och morfar Thomas tog även fram gräsklipparen vilket var mycket poppulärt hos de små, så de fick följa med på en liten åktur. I eftermiddags tog vi en sväng ner till deras hem för att ta ett dopp i poolen det var svalkande och Liam o Noah plaskade på som bara den!:P

Sedan har kvällen bara rullat på och Noah har somnat trotts att han tog en liten snabblur på förmiddagen..men man blir ju helt slut i denna värme och med så mkt spring i benen. Mormor och Liam gick nyss in till sovrummet för att läsa saga, får väl se hur många sidor hon hinner bläddra innan han också slocknat.

Så nu ska jag och mamma bara ta det lungt framför tv:n med sommarkrysset och Amanda gör nog oss sällskap också tror jag. Men vad fort en helg går över, redan Söndag imon och snart börjar dessutom skolan så då är det full igång igen med både studier och träning i Värnamo, men det ser jag fram imot.

Var ett tagsedan jag träffade mina goa vänner så det blir roligt och nu börjar man redan 2:an och det kommer nya förvirrade ettor till skolan men dem vänjer sig snart!:) massor med kramar <3>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar