fredag 7 augusti 2009

Heej hej allihopa!
Jag har haft fem jättehärliga dagar i Borgholm på Öland. Vädret kunde inte varit mycket bättre! Jag åkte dit tidigt på måndags morgonen med min mormor o morfar, vi stannade till vid Kosta på vägen dit för att kika in en sväng på KostaOutlet, ett ganska stort shoppingcenter med billiga mäsrkeskläder. Det var roligt fick en jättefin mjukisdress från Nike av mormor o morfar den var grå och rosa:P

Gjorde ett redit fynd också nämligen två par jeans för 40 kr jaa, jag fattar det inte själv de var från crocker så jag är rätt nöjd facktiskt. Sedan shoppade jag ju en massa på Öland också..mest på rea, man måste passa på nu när det är som billigast då kan man fynda ordentligt ha ha perfekt för den som är klädgalen som jag ha ha:)

När vi var framme vid stugan och packat ut våra väskor så drog vi ner mot stan för att glassa oss lite på glasscafét i Borgholm..det var mumsigt jag tog en gamaldags dvs. Mjukglass, grädde o sylt mums fillibabba hi hi:P De andra dagrna har vi tillbringat ute i solen, vi har cyklat en heldel så jag har riktigt ont i rumpan facktiskt men men trevligt var det iaf och fläktande i värmen må jag säga hi hi

Hela veckan har varit mysig men lite tomt utan mina små underbara ...Emma o Hannes men därför hoppas jag att vi gör om detta nästa sommar också. I kväll har jag tagit ett dom nere hos syrran o samuel, Liam o Noah det var skönt och svalkande dessutom väldigt mysigt att få krama om de små sötnosarnamassor massor med kramar go natt o drömm sött mina vänner<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar