söndag 30 augusti 2009


Hej mina fina läsare;P
Vet att det är svårt att lägga kommentarer vet inte om det är något fel får kolla upp det i skolan i mon. Vill börja med att säga Grattis till en mkt speciell person för mig och många andra runt omkring. Hon är vår vackra skyddsängel och fyller år idag. Vi är många som saknar henne men vi vet att hon sitter på ett rosa litet moln med en vacker vit klänning och stora vingar tillsammans med sin storebror och tittar ner på oss. Hon var min bästis och min söta moster som alltid ville väl. Hon var den bästa mamma man kan tänka sig till sina små ögonstenar och jag vet att dem saknar henne såå och det gör vi alla. Vår lilla ängel kommer alltid att finnas i våra hjärtan och vi kommer aldrig att glömma dig, men det vet du redan! Hoppas att din födelsedag blir fin, önskar jag kunde gett dig en kram och puss på kinden men jag vet att du kramar och pussar oss hela tiden:) Vi älskar dig<3<3<3

4 kommentarer:

  1. Så fint skrivet.....hon saknas verkligen!!! Kram Karin

    SvaraRadera
  2. aa man saknar henne hela tiden men jag vet att hon tittar ner på oss varje dag!! vi tycker att det är så skönt att ha sådan bra kontakt med er!! Jo Karin, det där med awarden? kan jag bara sätta in loggan på min blogg olänka till dig eller måste jag välja olika bloggare med? jag har dessvärre inte så många som är sådana jag känner direkt..men jag kan ju försökaskarapa ihop några! får man skicka tillbaka till varandra? det går väl inte va?? ha ha har inte gjort det så mkt innan hi hi men jag blev såå glad över vad du skrivit tack!! massor med kramar Matilda<3

    SvaraRadera
  3. Hej hej Matilda!
    Man kan göra lite som man vill med awarder tycker jag. Det finns de som skickar vidare till 7, 5, 3 , 2 st till, de som tackar och låter det vara där, de som inte säger nåt alls (men det är inte så kul... ; ) och en del skickar tillbaka, en del skriver att alla ni som läser får ta del av den. Rätt fritt att göra som man vill. Det tar ju lite tid att länka och fixa. Du sparar ner bilden och lägger sen in den i ett inlägg och länkar till mig och de du ev. skickar till. Ibland har jag gett awarder till de som jag vet läser min blogg men inte har blogg själv...En kul grej och ett roligt sätt att visa lite omtanke.... Ha det bra i veckan! Vi ses till helgen, det ska bli så kul att träffa er igen! Tror du vi hinner scrappa lite....bara lite.... : D

    SvaraRadera
  4. hej hej karin igen:D jag försökte lägga in din länk men den syns inte nu på bloggen:( men du kanske kan hjälpa mig med det när vi ses:)ha det bra kram matilda

    SvaraRadera