måndag 31 augusti 2009

Go Morron;P har egentligen sovmorgon idag så kunde sovit till nio för jag har kundpass idag på en salong nere på stan:) ska bli spännande! men Mikaela o Sophia hade inte den turen idag hi hiså när dem gick upp så vaknade jag också men jag kan fortfarande ligga o mysa i soffan med min dator ;P. Så idag är jag på salongen från 10.00 till 16.30:) ganska lång dag men helt okej tycker jag:D Sedan i kväll blir det markträning..kan jag verkligen behöva med min kondis:) Igår på träningen stod jag et hopp som jag inte stått på länge, säger jag namnet så fattar nästan ingen vad jag menar ha ha men jag är nöjd. Min tränare såg dock inte den men hon blev jätteglad iaf. Så typiskt när man inte landat det på ett tag också ska tränaren titta på mig också trillar man och sedan när dem kollar bort för stunden så bara är den där :P hi hi men jag vet om att jag stod det iaf hi hi nu ska jag dusha och sedan gå till skolan ha det bra allesammans så ses vi kram på er;)

2 kommentarer:

  1. Så fint du har gjort här på bloggen! Du vet att man kan scrappa digitalt också?! Kräver ju inte så mycket grejer mer än datorn. Fast det verkar som om du kan det redan. Kram Karin

    SvaraRadera
  2. tack så mkt byter layaout helatiden tycker jag men det är så kul o testa lite:) den bilden jag har uppe vi rubriken? den försökte jag runda till så att den blev oval på word men gick inte att lägga in som dokument testade också paint o massa, gick inte heller så fick bli fyrkantig men men vad gör det om hundra år som mamma brukar säga hi hi nää scrappa digitalt vet jag inte hur man gör:D men det kan du kanske visa mig när vi ses?:) kram kram tack för dina kommentaraer mina vänner vet inte hur man gör så får kolla upp det:)

    SvaraRadera