söndag 9 augusti 2009

Halloo Balloo!
Idag Söndag har det varit en tidig morgon.. Noah förståss vem annars ha ha De har sovit över hos oss inatt för att Johanna, Samuel och Joakim har varit i Karlshamn på Magnus Uggla Revy. Han väckte mig vid 06.00 ungefär och sa HEJ! så glatt. Det var bara att resa sig upp och gå ner helt enkelt :) Har scrappat ett Grattis kort till min mamma som fyller 49 år på Tisdag hon har dessvärre redan sett kortet men men ideén fick jag av snälla och goa Karin som är såå duktig på denna hobby men det är också hon som lärt mig och mamma hur man gör åtminstone gett oss inspiration! Kortet liknar en blomkruka som jag blev ganska nöjd med för att ha gjort det för första gången hi hi. Jag kan tyverr inte avslöja vad jag har köpt för fint i födelsedagspresen för hon brukar kika in någon gång i bland på min blogg hi hi=) så det få vänta..men hon lär garanterat bli glad:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar