lördag 29 augusti 2009


Hej hej;p då var det kväll igen hi hi snart dags o sova för min del. Idag har jag bara tagit dagen som den kommer, ganska skönt att göra det ibland. Mamma frågade om vi skulle ta en sväng in till stan med Johanna o Liam och det tackar man ju inte nej till hi hi. Vi började att gå i en affär där Johanna shoppade lite till Liam o Noah sedan tog vi en fika som var såå mumsigt. Jag tog en liten mini pariesbulle(sockerbulle) o Liam en vanlig kanelbulle. Johanna o mamma tog något annat gott. Sedan strosade vi runt en liten stund här och där:) Fyndade ett skärp som jag kollat på ett tag för bara 15:-. Sedan åkte jag hem. I veckan fick jag också en ny klänning till konståkningen som jag tänkte visa:D rosa såklart! Vid sextiden åkte vi in till Vetlanda igen fast på 40 års kalas hos min farbror..var sådär lagom kul,men helt okej iaf. Ha nu en fortsat bra kväll även om det inte ärså mkt kvar av detta dygn dröm sött/ massor med kramar er tilda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar