onsdag 2 september 2009


Hej hej på er alla! sovmorgon idag igen, men mamma ringde o väckte mig för att kolla så att jag ringt till min praktikplats igår, det ahde jag ju givetvis glömt!! så sedan kunde inte jag somna om men jag är inte så morrontrött så det var helt okej. Sovit själv i lägenheten inat:( lite otäckt men nån gång ska jag väll besegra min rädsla:) det blev ju inte mkt bättre utav att tv:n inte funkade så det var såå tyst i gårkväll men men nog om det! ikväll är det isträning igen, det blir skoj! Jag brukar ofta få frågan om jag aldrig tröttnar med att åka konståkning? eller är det lika roligt?? jag ska säga er att NEJ! det är inte alltid så kul, men det är väl inget egentligen jämt? jag brinner verkligen för denna sport o det kommer jag alltid göra!! men jag har haft en jobbig period nu där inget på isen fungerat o jag tror det beroer lite på att jag kanske vuxit, varit mkt nu från att jag börjat på frisör och flyttat hemifrån, men nu har det äntligen börjat att lossna jag börjar faktiskt landa lite hopp och känna att jag kan. Men jag hade aldrig klarat det utan allt stöd från min mamma och mina goa "träningsbästisar" hi hi och mina tränare det gäller att inte släppa taget och ge upp! Min mamma är en så viktig person i mitt liv som många andra runt om mig och jag önskar att jag kunde stöttat henne mer i alla bortgångar som vi haft i vår släkt men hon är såå stark och ställer alltid upp, hon säger nästan aldrig nej och jag kan inte tänka mig en finare mamma än henne<3 så därför ska hon få vara med på bild idag tillsammans med mig hi hi:) puss på dig mamma:) kramar er tilda:):)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar