måndag 14 september 2009

Hallå hallå;P Idag har jag sovmorgon och det känns sååå underbart!!:) Sedan är det dags för expo för ni som inte vet så är det en salong som ligger nere på stan som är skolans där vi tar emot kunder precis som på en vanlig frisörsalong, för att få känna på lite verklighet:) Ska vara där till halv fem så det blir en lite längre dag fast med sovmorgon till 10.00 weiii;P Har inget batteri i mobilen, har glömt laddaren hemma fast jag trodde att jag glömt den här:/ så kan inte ringa hem men får kanske låna av kompisar lite..tur man har så goa vänner;P Annars tycker jag att dagen börjar bra. Amanda har sovit över hos mig o mikaela i natt både hon o jag är lite mörkrädda så vi hade lite myskväll igår framför TV:n med Ben and Jerrys ssssssssssååååå mumsigt ska jag säga er, något jag rekomenderar. Det är amrikansk glass o finns i såå många olika smaker men Pish food är bäst!!! tycker jag;P kostar 49 kr men det är det värt!!;P Ha en bra dag allihopa kramar er tilda;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar