lördag 12 september 2009










Go kväll alla!!
Idag har jag tillbringat dagen i myskläder..så skönt att bara få gosa! Har varit på en promenad med småkillarna. Vi gick ner till mammamorfar och mammamormor där vi fick glass, mumsigt o uppskattat såklart;P Vi tog svängarna förbi lekparken som ligger i närheten. Där busade vi en bra stund bland gungorna och i sanden;P Det märks verkligen att det börjar bli höst, inte alls samma värme ute, men det kan vara mysigt med höst med men själv föredrar jag vår och sommar mest eftersom att jag älskar värme och fyller på våren hi hi! Vintern är roligt också med tanke på julen osv..så alla årstider har sina för o nackdelar;P Imon ska jag ta fram saxen och klippa lite, annars är det väl som vanligt ta dagen som den kommer...skulle tränat men efetrsom att vi ingen bil har så fick jag ändra planerna för det:( lite tråkigt men så är det:) får hitta på något annat, träna lite själv kanske;P men här kommer iaf lite nya bilder på denna mysiga dag som jag har haft tillsammans med min goa älsklingar;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar