måndag 7 september 2009

Go kväll ;P Denna dag har varit helt okej precis som de flesta andra dagar i skolan. Idag börjades dagen med en rejäl försovning..en halvtimme, var ganska stressad efter det:( men det löste sig ändån det gör det oftast alltid:) Vi fick idag lyssna på ännu en föreläsning på vår UF-lektison men utav en erfaren företagare..var ganska intressant. På eftermiddagen var det dags för egen hårvård för halva klassen där jag pysslade om lilla sophioa o hon blev såå fin i håret! tror att hon också blev ganska nöjd. Efter skolan var det som vanligt träning för min del som också var en helt okej träning. Sedan gick jag o handlade, var alldeles tomt i kylen så tyckte att det behövdes lite inköp. Jag har också städat vilket inte är lika kul som att gå på träning och till skolan men helt okej det också..blir ju lite mysigare när det är i ordning tycker iaf jag o jag tror att ni instämmer med mig. Nu sitter jag här i soffan o skriver, har ätit lite och kollar på tv, mikaela är hos Sophia får se när hon kommer hem men är ganska trött så får nog snart ta och krypa ner i min lilla bed kram på er alla:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar