söndag 6 september 2009

hallå!;P Denna helg har varit ganska fullspäckad med så mkt myspys..det gillar jag. Våra vänner från Halmstad kom på besök i fredags och stannade tills idag morse. Mina små kusiner Emma och Hannes följde också med vilket var så roligt. Eftersom att Samuel och Johanna har en utomhuspool med inbyggd värme i så blev det några dopp i den igår, åtminstone för alla barn utom jag hi hi jag tog bara ett litet kvällsdopp..såå skönt. Under tiden som alla barn och pappor åkte och badade satt vi tjejer, jag, mamma, mormor och snälla karin och scrappade och vi tog ideér ifrån varandra måste bara lägga in lite bilder på dessa fina kort som vi gjorde men det få bli någon gång i veckan, men jag lovar att dem kommer att finnas där innan söndag nästa vecka hi hi. Vi passade också på att fira lilla Emmisen som fyllde i augusti..hon fick en så fin skinjacka, väska och scarf utav oss och två sk. Pet shops något som hon också blev väldigt glad över. Av Johanna, Samuel, Liam och Noah fick hon en high school musical bok och det gillades:) Imon är det skola igen ska bli kul..dags för Sophia min vän att bli lite nyfräch i håret..egen hårvård;P go natt på er alla kram er tilda<3

2 kommentarer:

  1. Tack för en en jätterolig helg!! Ni är så snälla!! Många kramar Karin, Kalle hälsar..

    SvaraRadera
  2. jaa det var ju såå mysigt!! detta måste göras om till jul eller nått....med robert gustavsson ha ha;P och scrap o bad såklart hi hi vi i småland saknar er alla o tack för hjälpen med bloggarna..hälsa familjen kramar matilda:)

    SvaraRadera