onsdag 16 september 2009

Hejsan hoppsan! Har varit lite dålig på att lägga upp nya bilder..men det kommer;P idag är det ännu en sovmorgon, lite lyxigt måste jag säga..men ska snart hasa mig iväg och reparera mina naglar. Redan! tänker ni nu men ja, jag har brytit av två utav dem i helt onödan men så är det heter man matilda andersson och är lite smått klantigså kan dettta hända och som anna bukar säga "shit happens" hi hi och det är sant. På hemvägen sedan ska jag hämta ut mitt pass, blir spännande! nu är det mindre än fyra veckor kvar, har redan börjat nedräkningen eller ja den började i och försig för sju månader sean ha ha och min mormor hade rätt, det har gått väldigt fort;P i eftermiddag är det dags för engelska mitt favvoämne...eller inte hi hi men det måste göras det med. Jag måste också passa på att gratulera en viss snäll och go Anna Jarl som blir stor tjej idag;P 17 år GRATTIS tjejen. Ikväll efter träningen ska vi ut och äta lite med henne o bara ha det mysigt..ser fram emot det!...titta, nu blev det en lång text igen a ja ska försöka lägga in lite bilder i helgen ha en bra dag alla:) kraaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar