onsdag 23 september 2009

Hejsan hoppsan alla:) Idag har jag haft lite sovmorgon..underbart. Sovit över hos fia och idag mötte vi upp Sofia vid stationen också tog vi en runda på sta. vi letade bl.a. efter något att ha på sig på skolfotot på fredag men känns lite löjligt att bara handla något för det, men det är lite roligt faktiskt. Sk snart bege mig iväg till ishallen o träna ett ispass efteråt spelar A-laget match så Anna o Jojo frågade mig om jag ville titta med dem så då tackade jag JA till det:) men det finns ett problem...IDOOOL! jag vill helst inte missa det men jag menar det går ju repriser så det blir nog kul att kolla på lite hockey med...det var ett bra tagsedan nu. Vet inte när jag ska hinna med att städa lägenheten för här ser verkligen ut som en SVINSTIA!!!! men det får fixas senare ikväll;P nu ska jag packa dushkläder och sedan ta cykeln till ishallen ha det bäst goa kompisar kramar er Tilda:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar