tisdag 8 september 2009


Hej hej igen! Idag har Björn från Goldwelll som jag bratat om varit hos oss på vår skola. Han var jättebra och jag lärde mig verkligen mycket utav honom. Det var såå mycket info som man skulle mata in men galet vad skoj det var eftersom att han verkligen var proffesionell. På eftermiddagen hade vi också modeller där han var med på passet och gav tips och bra råd till oss. Så det har varit en mkt lärorik dag..verkligen!! Börjar känna mig förkyld så är lite trött men heter man matilda och gillar rosa så är man för det mesta ändå glad och positiv så gott som ha ha men man känner sig lite matt. Har också varit på markträning idag kanske inte så intressant för er att veta, ni flesta vet ju redan om att jag tränar endel men..lite extra att notera bar hi hi Har nu lite myspys med Mikaela o Sofia med Idol och Andra avenyn.. det vi sett fram emot under två veckor hi hi längtar redan till nästa avsnitt utav andra avenyn..synd att Sophia inte kunde va med denna myskväll men jag lovar tjejer att det blir fler tillfällen eller vad säger ni? imon ska jag göra mina naglar fina inte för att jag tycker det är jätteviktigt men jag känner mig lite sådär extra fin fin och fräch så på så sätt är det lite skoj;P hoppas att er dag varit lika bra som min kramar er tilda:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar