måndag 28 september 2009

Denna dag började segt med att gå upp tidigt o sedan ha UF- lektion..boooring!!:/ men ändå helt okej:) sedan var vi i salongen och gjorde folieslingor på våra dockor..lite roligare! Jag och mamma stödjer en liten handikappad flicka o hennes mamma genom att scrappa egendesignade GRATTISKORT eller liknande till de folk som är intresserade. Vi tar 50-60 kr för dessa kort och denna välgörenhet gör vi till denna flicka som har ungefär samma handikapp som min tvillingsyster Amanda. Hon o hennes mamma bor i Bankock i ett slitet hus som inte kommer att klara av en regnperiod till för då kommer det komma in ormar ocg råttor till dem. Mamman måste lägga sin flicka i en hängmatta så att råttorna inte ska bita sönder henne. Vi skulle vara jätte tacksamma om så många som möjligt skulle vilja ge ett bidrag till Amandas kompis genom att köpa ett kort av Amanda. Imon kommer det att finnas bilder på dessa kort både här på min blogg och på Facebook så är ni intresserade så får ni gärna höra av er till mig på Facebook eller 0703098119. Skulle betyda något enormt mycket!

Imon kommer mamsen till mig för att snygga till sig lite i håret hon har också med sig sin väninna Carina som jag också ska få frisera lite hi hi dem kommer till expo imon, det blir något att se fram emot. Jag följer sedan med dem hem till Landsbro:) Så imon blir det ingen markträning men får köra lite styrka hemma framför tv:n istället;P Jag har gjort ett höstinköp också, nämligen ett par uggs Australia Sand jättefina och mamma körde på ett par mörbruna uggs som också var superfin..vi är riktigt nöjda o dem swer såå mjuka o gosiga ut. Har inte fått dem ännu men ser fram emot att få pröva dem:) Ha det bäst alla kraaam o go natt!!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar