lördag 12 september 2009

MARDEÖMMEN INTRÄFFADE!!

Go morron! Idag blir det en ganska lung dag..o skönt är det!! Ska berätta för er omm min o mammas mysiga kväll igår!;P Vi lånar min pappas, brors bil för att vår bil ska byggas om..komplicerat men men. Jag tränade sent igårkväll, slutade vid niotiden. Jag o mamma satte oss ibilen och körde hemmåt. Vi hade det så mysigt så, ingen fungerande radio men vi pratade om allt möjligt o mumsade på vindruvor. Det var inte mkt trafik men det var ju bara skönt!:) Sedan började bilen låta konstigt och lukta bränt så vi ringde pappa, då började bilen sakta ner o mamma gjorde inget...den DOG helt och hållet, inte ett liv i den. Den stannade en bit innan vrigstad på en parkering MITT ute i skogen och alldeles beckmörkt!! Jag todde att jag skulle dööö!! fast mamma var ju där så det var bara att kliva ur bilen, ställa sig på parkeringen med alla väskor och vänta på att någon skulle hämta oss. Klockan var ungefär 22,15 när Samuel hämtade upp oss...jag blev såå glad när jag såg att han kom..men först var jag tvungen o fråga " är det du Samuel?" för man såg nästan ingenting:( :) Varje gång det körde förbi bilar så bad jag till gud tt ingen gammal otäck gubbe ell nått annat skulle stanna o det hjälpte ha ah men först stannade faktiskt en kille so hjälpte oss lite med att kolla vad det kunde ha varit för fel så när han berättde att han trodde att den int skulle börja brinna iaf så kände jag mig lite lungnare..men man vet aldrig, jag trodde den skulle explodera ett tag! jag vet! jag överdriver alltid, men ni skulle ha sett hur mkt det rök ur den raggarbilen!:) Men jag hoppas att jag kommit över min mörkräddsfobi lite nu..för mkt mörkare än var det var där..det går inte hi hi men nu är vi hemma o väll behållna:) så idag ska bilen hämtas. kramar på er alla er tilda<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar