lördag 19 september 2009

Mitt Allt!!

Min fina tvillingsyster Amanda som betyder så mycket för mig.
Hon gör mig glad och hon är en sådan duktig tjej! Jag önskar att hon var frisk och vi kunde göra så mycket roligt ihop. Ibland tänker jag att vi kanske inte alls skulle ha samma intressen eller alls tycka om att umgås med varandra men för mig är hon en liten pärla som är så mysig att vara med endån.


Min Mamma är världens bästa mamma..tycker jag! hon har alltid ställt upp för mig. Hon är rolig, pinsam hi hi och helt underbar;P Hon är en stark person och en riktig kämpe och hennes insida är lika fin som sin utsida..ÄLSKAR DIG MAMMA<3<3<3

Min Pappa är en riktig pajas! Hockeyn är hans största passion och sina busiga små barn barn. Han älskar numera sitt nya jobb och han gillar att laga mat..det märks för det blir alltid så underbart gott!! Även han har ställt upp för mig många ggr och det är jag glad över TACK PAPPA!<3<3<3

Min Storasyster Johanna är en sådan go syster. Hon är en jätteduktig mamma till sina två små underbara söner Liam och Noah!;P Hon kan vara riktigt rolig ibland men kan också göra en på dåligt humör, men jag menar det vore väl konstigt annars, det brukar ju kallas syskonkärlek<3 Hon är väldigt duktig på att laga mat och hon låter mig alltid få hitta på nått nytt o roligt med hennes hår. Man kan inte tänka sig en bättre syster än henne;P Hon kämpar på med sina studier och jobbar heltid på dagis..en riktig tuffing!<3<3<3

Min Storebror Joakim är en superduktig hockeyspelare med mycket talang!:) Han är den som jag alltid sett upp till! Jag vill alltid att han ska hänga med när vi ska åka någonstans som utomlands eller till Liseberg eller något annat, bara för att han är så rolig att vara med. Han och jag är mest lika av mina sysken med tanke på att både han och jag åker på is, vi är båda korta och har ungefär samma ögonfärg osv. Han är så snäll mot mig hör oftast av sig via sms när jag är i värnamo och då blir jag sååå glad för att han är min storebror<3<3<3

Samuel är Johannas pojkvän och är en rolig nörd..förlåt Samuel! nää då han är så omtänksam och bryr sig verkligen om alla runt omkring sig. Liam och Noah kan inte ha en bättre pappa än honom. Vi brukar alltid skoja lite med varandra och skratta åt skämten hi hi Han är en duktig hockeymålvakt och det märks redan att Liam kommer gå i hans fotspår;P Han tar alltid dagen som den kommer och försöker se det poditiva i mycket<3<3<3

Mormor och morfar betyder väldigt mycket för mig o många andra i släkten. Dem heter Gun-Britt och Thore. Dem är så mjuka och varmhjärtade. Vill alltid hjälpa till. Dem brukar komma hem till oss och ta en kopp kaffe.det gillar dem. Mormor och morfar gillar att åka på pensionärsresor överallt i Sverige men det dem njuter mest av är ändå det vackra sommarstället på Öland. Dem är ett par riktiga kämpare och kommer alldrig att ge upp!<3<3<3<3

Liam är min söta, goa och helt underbara pärla. Jag är moster till honom och älskar att vara med honom och hans lillebror Noah. Det är så roligt att se dem utvecklas. Att vara i Värnamo i Veckorna kan vara jättejobbigt just för att jag oftast saknar mina små hjärtan. Liam är såå busig men såå go så det finns int:) Han älskar glass, traktorer, att kolla på Pippi Långstrump, att äta godis, att busa, att kolla på ishockey och att vara hemma hos mormor och morfar. Han är en riktig liten livnjutar med mycket bus på gång.

Noah är min söta lille nallebjörn som alltid är glad och och gillar att pussas och kramas. Han lär sig mycket av sin duktiga storebror. Han tycker väldigt mycket om att brottast med Liam och att springa ute på husets baksida. Han älskar allt som är sött och att leka "titt tut" hi hi han är en riktig liten sötnos. Noah och Liam lyckas alltid charma en med skratt och mysiga små kommentaraer älskar dessa små<3<3<3

Emma är min vackra kusin som har världens finaste ögon, hon är min bästis och kommer alltid att ha en stor platts i mitt hjärta. Önskar att jag fick träffa Emma och hennes lillebror Hannes varje dag. Scrapbooking är något som Emma tycker är roligt så det brukar vi pyssla lite med när dem kommer hem till oss. Allt om har med pyssel och göra är något hon gillar. Hon är en sådan duktig tjej som alltid vet vad hon vill....denna tjej kommer att gå långt!<3<3<3 saknar dig min lilla prinsessa<3

Hannes är min fina kusin som är en sådan duktig kille. Han är så omtänksam och en riktig matnjuare. Han är så gosig och ser verkligen upp till sin storasyster Emma! Han vill alltid gå samma väg som henne:) Det bästa jag vet är när dessa goa kusiner kommer och hälsar på i småland. Jag vet att hannes och Emma tycker om att kolla på Disney Channel så det brukar dem få göra när dem kommer till oss chokladmjälk och macka med sylt är något som denne goe pojke uppskattar till frukost och kvllsmat en riktig liten sockergris;P<3<3<3 Saknar dig min lille Prins<3

Christina (kikki) är min moster. Hon är en vår skyddsängel och jag saknar henne varje dag<3 Hon är en sådan fin mamma till sin "fine lille pojk och sin goa lilla flicka" Emma och Hannes. Dem var hennes allt. Hon var en sådan go person som alltid tog barnen i första hand. Även att hon bodde så långt ifrån så ringde hon och min mamma till varandra varje dag. Man var alltid så välkommen hem till dem, hon brukade stå vid ingången och vinka till oss. Kikki hade alltid så varma och gosiga kramar. Jag saknar de mysiga kvällarna med hyrdfilm och en jättestor godisskål och krypa tätt intill henne. Jag brukade få pilla i hennes hår och hon tyckte alltid att hon blev lika fin även om det kanske inte var det hi hi;P Jag kommer alltid att minnas hennes fina skratt och dem stunder då vi kunde sitt och pyssla vid matbordet. Kikki? Vi glömmer dig aldrig...JAG LOVAR<3<3<3<3<3

Konståkningen har gjort mig till den jag är idag! Jag är glad, sprallig, hoppfull, och tar dagen om den kommer för det mesta. Det var min mamma som gjorde att jag började med denna sporten och idag är jag så lycklig över det..tack mamma! Det tar väldigt mycket tid men det är det som är roligt, jag har jättegoa vänner där och jättebra tränare som hjälper mig att utvecklas. Jag skulle aldrig bo i Värnamo i veckorna om det inte vore för konståkningen, då skulle jag pendlat. Eftersom att jag har konståkningen så måste jag bo där för att inte skolan o träningarna ska krocka. Konståkning är bl.a. det oligaste jag vet och det kommer alltid vara något som jag är intresserad av.

Dessa människor som jag skrivit om är såklart bara några som btyder mycket för mig men jag tror ni vet vilka ni är som också hör till denna skara:) Ha en fortsatt mysig lördagskväll massor med goa kramar er Tilda<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar