onsdag 9 september 2009




Hejsan hoppsan:) Idag hade jag sovmorgon vilket var väl behövligt:) Berättade igår att jag skulle fixa mina naglar idag och det passade jag på att göra på min sovmorgon, började skolan vid 12.20 så hade gott om tid. Jag blev såå nöjd och trivs jättebra med det. Men jag ska säga er att det var inte så lätt att hitta dit så kom en kvart försen men som tur var så fixade det sig. Jag var på helt fel område och letade så fick panik och inte nog med det en äldre gubbe försökte locka in mig i hans bil för att jag skulle"visa" han vägen till volvo verkstad...NEJ TACK sa jag bara och cyklade iväg men han var lite envis så jag blev lit rädd men när jag sedan hittade fram och fick mina naglar snygga så var allt ganska bra igen...fast då fick jag bråttom till skolan men annars har dagen varit kanon. Hade engelska sedan slutade jag, tog en fika på snipen med några goa vänner o cyklade sedan till Träningrn..förlåt Malin ska inte hända igen hi hi men ibland får man äta lite gott innan men man mår inte särskilt bra på träningrn så det får jag skärpa mig med. Igår var det Idol, så jag, mikaela och en kompis mysade till det lite med bullar och kex framför tv:n...är man sockergris så är man hi hi Kram på er:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar